Vedení daňové evidence

Daňovou evidenci (dříve "jednoduché účetnictví") vedou fyzické osoby podnikatelé (OSVČ, živnostníci), jejichž obrat nepřesáhne za bezprostředně předcházející kalendářní rok částku 25 000 000 Kč, a to od prvního dne kalendářního roku. V daňové evidenci jednoduše evidujeme příjmy a výdaje (skutečné), dále pak majetek a závazky. 

Služby v oblasti vedení daňové evidence

  • vedení daňové evidence a ostatních agend
  • vedení evidencí plátce DPH
  • zpracování pokladů k výstupům k daňovému přiznání k daně z příjmů fyzických osob
  • zpracování ostatních pokladů k daňovým přiznáním (DPH, kontrolní hlášení, daň silniční atd.)
  • zpracování přehledů OSVČ pro sociální a zdravotní pojišťovnu
  • mzdy a mzdová agenda
  • výsledné účetní sestavy agendy

Služby v oblasti plátců DPH a daňové evidence

  • vedení peněžního deníku a pokladní knihy
  • vedení evidence pokladny a bankovních výpisů včetně cizích měn
  • vedení knihy pohledávek a závazků
  • evidence majetku
  •   evidence DPH, včetně přidružených agend 
  • roční účetní a daňová závěrka včetně přípravy pokladů k výstupům daně z příjmů fyzických osob 

Mzdová agenda a personalistika – daňová evidence

  • zpracování mezd a mzdových výkazů
  • zpracování odvodů pro sociální a zdravotní pojišťovnu
  • mzdové listy
  • pracovní smlouvy, dohody, jiná smluvní ujednání
  • evidence zaměstnanců
  • evidenční listy důchodového zabezpečení

Po uzavření účetního období a zpracování daňových přiznání obdrží klient přehledně uspořádané doklady za účetní období včetně sestav účetní agendy v elektronické, popřípadě tištěné formě.