Jak na to

  • Kontaktujte mne pomocí kontaktního formuláře, nebo zvolte jinou formu kontaktu.
  • Mějte připravené vstupní informace o druhu a rozsahu podnikání, případně významných okolnostech, které mají vliv na poskytovaný rozsah služeb.
  • Vzhledem k tomu, že rozsah stávajících poskytovaných služeb není bezmezný, předem se omlouvám za případné odmítnutí z kapacitních důvodů. 
  • S ohledem na předjednanou spolupráci s definicí vzájemných podmínek bude v prvním období spolupráce klientovi předán návrh smlouvy o poskytování služeb s předběžně stanovenými podmínkami.
  • Po předání všech potřebných dokladů a vstupů klienta budou poskytnuty účetní služby a to na adrese poskytovatele ve smyslu měsíčního zpracování ekonomické a účetní agendy, na základě podkladů předaných objednatelem, které budou předávány objednatelem v pravidelných intervalech dle dohodnutých podmínek, nejpozději do 15. dne měsíce následujícím po měsíci, za který má být evidence zpracována.
  • Po uzavření účetního období a zpracování podkladů nutných k podání daňových přiznání obdrží klient přehledně uspořádané sestavy účetní agendy a odpovídající výstupní sestavy v elektronické, případně tištěné formě.
  • V případě jakýchkoli změn majících vliv na rozsah poskytovaných služeb (například změna počtu zaměstnanců) se objednatel zavazuje tyto poskytovateli řádně a včas nahlásit. 
  • Ostatní služby budou realizovány formou písemných, telefonických, či osobních stanovisek a konzultací na základě požadavků objednatele. Výstupy a výsledky zasílá, nebo předává poskytovatel kontaktní osobě objednatele v elektronické podobě na určenou emailovou adresu. 
  • Faktura za poskytnuté služby je vystavena zpravidla ke konci zpracovávaného účetního intervalu (např měsíční či čtvrtletní zpracování) ve výši dohodnutých cenových podmínek, případně smluvních paušálních tarifů.